BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 21, 2010

Hepi Besday Papa..

Arini genaplah ulangtahun yang ke-36 my hby..owh, da tua kan.?hehe..tapi anak baru sowang..kikiki..tapi tak per, rezki Allah Yang Maha Esa yang tetapkan. Ini adalah tahun ke-2 kami sebagai suami isteri celebrate bersama..eh..eh..tak la,baru pertama kali. sebab apa taw, tahun lepas my hby tak der darat, dia offshore maka dengan itu tak der la sambutan memperingati hari bersejarah ini..hahaha..

Tapi tak per la coz tahun ni special skit sebab boleh sambut bersama keluarga terchinta tambah-tambah lagi buah hati kami ada bersama..hari yang bersejarah bertambah-tambah special jadinyer..sambutan tidak la semeriah kita di zaman kanak kan..eh..eh..ada ke? berangan tul aku ni..memang tak pernah celebrate pun besday masa kanak-kanak..kuikui..

Malam tadi ingat nak wat la seprais skit kat my hby tapi...rhupa-rhupanya aku yang disepraiskan. yo la, ada ke patut aku nak gi tempah kek ajak dia sekali..kononnya nak gi kedai kek nak beli roti..mula-mula tu aku yang masuk dalam kedai dan ingatkan dia nak tunggu kat luar jer..dan konon-kononnya aku beli la roti wat mengaburi mata dia..tapi masa aku duk tengok katalog kek tu, bila masa daa dia ada kat belakang! ishk..tak leh jadi betul laki aden ni..orang buat-buat la tak taw istri kat dalam kedai tu ntah buat aper..potong stim betul laa..hakhakhak..

erm, tak per la..asalkan bahagia tak yo..dan malam ni untuk meraikan 'besday man' tu kami berlima pegi makan kat restoren terapung..alah makan benda-benda ringan jerk..sebab sebenarnya da janji dalam ati ni..(eceh..tetiba janji dalam ati) nak bawak umi dan abah makan western food..so, sambutan besday papa najwa berjalan dengan lancar dan sunyi nyer (tanpa nyanyi2..tanpa tepuk sorak)..yang kedengaran cuma rentak pisau dan garfu yang saling berlaga..haha..

so,pic yang disnap pun tak seberapa..da la lampu kat restoren tu malap jer..nak amik pic pun tak da mood..nak melayan peel najwa yang mengantuk lagi, nak menyusu lagi..adeh..nasib bek mummy dia ni tak bertukar jadi hulk..hehe..






Pic besday man satu pc jer..haha..tak per yang penting mummy & najwa mesti over..kikiki..

ok..tu jer untuk entry kali ni..da ngantuk..bye..

2 SUDI TAK?:

~izan~ said...

rusz..nak pinjam shawl tu hehehe...minat la.hari2 g tgk kat adreesya blog.rusz beli kat ner?

rusz said...

haha..boleh pinjam tp sejam 5ringget leh?haha..sy beli kat adreesya la..

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers