BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 16, 2010

Entry produk kecantikan

Malam tadi aku kuar nga hby nak g Tunas Manja kononnya nk beli barang dapur yg da abis tu..nk beli cikit jek sebab minggu lepas da beli. Tp bila bayar kat kaunter cecah gak rm50 hanya beberapa barang jek. Ni la skang ni ekonomi teruk tp rege brg makin naik..nk wat camne, kita sebagai pengguna kena redha walaupun dlm ati membara..huhu.
Lepas je shopping ckp kat hby singgah jap kat Watson. Tujuannya nak beli lip gloss Simply Siti..hehe. Tp bila sampai sana tgk kaler nye xde lak yg berkenan. Aduss, frust ni..tp nk kurangkan kekecewaan yg melanda aku beli gak lipstik Maybelline Water Shine ( B24 ). Rege xmahal sgt la dlm rm29.90. Duk pusing2 tu 'terbeli' gak Makeup Remover dari brand yang sama n Gel Pengelupasan dari brand Syahirah. Ekceli da lama aku nak beli gel ni tp xterbeli jek!! hehe..ok la, lagi pun rege utk produk ni xmahal sgt la. Nak beli yg mahal Xberkemampuan lak..hehe..

0 SUDI TAK?: