BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 6, 2011

Balik kampung..ohhh..balik kampung..

Akum..cuti raya cina kami sekeluarga balik kampung okeh..tapi balik ari kamis malam..malam kul 12 tengah malam baru kitaorang gerak..da rugi satu ari..tapi nak wat camner mummy keje. nak jadikan cerita kami sampai di laloh krai hampir kul 9 pagi..haha..oppss, laloh tu umah kakak aku yang sulung..nak hantar anak2 dia ni haa..kan 2 beradik tinggal sama ngan aku kat sini..

nak tau naper kami sampai lewat?lewat yang memang lewat gilerr..sebab papa ngantuk..kami tidut tepi jalan..nasib baik kami ramai. tak takut sangat..3 kali gak la berenti..cian kat papa sebab masa aku gi keje dia jaga najwa. takder masa dia nak berehat..akibatnya ngantuk la masa drive..tak per la yang penting kami selamat sampai..






kul seblas pagi kami bertiga bertolak balik ke pasir mas..budak dua orang tak ikut sebab nak bermalam umah mak dia la..tak pe la bagi can dulu..tapi nak balik kemaman kena datang balik amik dorang..huhu..

manja dengan atuk abah


sangat aktif

cun nyer..hat baru najwa
balik 2 ari ni tak sempat nak ziarah sedara mara..badan penat dalam kete tak abis lagi..kul 12 tengah hari kami kuar gi bandar p.mas jap..tapi jem giler kay..









oppss..mekap aku menten lagi walaupun keadaan panas terik dan berpeluh2..semestinya aku menggunakan produk mary kay..i likkkeeee..aku mekap simple sebab tak pandai mekap2 ni..hehe..

kami bertolak ke laloh jam 3 pm..disebabkan jem kami sampai sana kul 5.30 pm..sepatutnya ianya mengambil masa 1 jam setengah jer..sampai sana lepak2 kejap..lepas isyak kami berlima kembali bertolak ke kemaman..sampai kemaman jam 2.30 pagi..horeyy papa tak ngantuk da dan perjalanan lancar jer..

0 SUDI TAK?: