BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 2, 2011

Pestaim untuk najwa

A'kum...kali ni aku sopping online untuk najwa..da lama teringin tapi tak yakin kot2 silap saiz ke aper ke..najwa kan si tembam..hehe..tapi kali ni aku nekad sebab perasaan membuak2 tu tiba2 datang secara tak sengaja..haha..so ni yang aku sopping untuk dia..



pakaian kat atas tu aku beli sebab ada promosi..5 pcs rm 55 ase nyer..hehe..cun banget..gaun tu plak aku beli sebab nak celebrate besday si tecik ni..ingat nak beli jenis kain satin macam gaun pengantin tuh..wakaka..tapi pikir2 balik tak sesuwai la sebab takut sekali pakai jer..kalo beli yang macam ni nak gi jejalan pun okey..kan..gaun pun ada promosi..aku beli kat sini 

parcel yg da sampai

ni la hasil nyer..
oppss..beli gak menda kiutt ni


nama dia TOP BABY BEANIES HAT (100% COTTON)..beli kat ninieshop...

0 SUDI TAK?: