BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 14, 2010

BUKA PUASA ADIK BERADIK..


Lambat tul aku updet blog aku nih..org da raya aku masih lagi nk citer pasal buka puasa. tapi tak per la, da blog aku kan..ikut suka la nak updet ke tak..eceh,main kasar nampaknyer..! tak la..aku membizi sgt sampai tak dan nak jenguk blog nih..ha, ni kitaorang gi bukak pose kat restoren sri kalong kemaman. papa da janji nga adik-beradik dia nak buka pose sama2. masing2 membizikan so kali ni kira jadi la bukak pose sama2..

aku sebagai isteri ikut je la kan..nanti dikatakan isteri durhaka laks..padahal cantik sgt la buka pose kat luar. macam la aku rajin sgt nak masak kan..hiks..pecah rahsia.so, apalagi kita terjah la pic yg tak seberapa nih..

papa n najwa depan SRI KALONG
mummy n papa
adik-beradik papa

Pak ngah & mak ngah
belakang tuu air mengalir di cermin..


so, lebey kurang kul 7.50 pm kitaorang da selesai bukak pose dan gerak ke rumah pak su yang hanya beberapa meter saja dari restoren tu. singgah nak solat bagai la. kang terlepas lak waktu mahgrib, sia2 la kan pose.ohh..lupa nak cakap bajet buka pose 10 orang termasuk kanak2 3 org adalah sebanyak lebey kurang rm 180.00..erm,skali skala kan pe salahnyer.


0 SUDI TAK?: