BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, September 5, 2010

Majlis Berbuka Puasa PDRM..2 Sept 2010

Salam..
Ari khamis lepas ofis aku mengadakan Majlis Berbuka Puasa di kediaman PDRM Bukit Mentok Kemaman dan dif2 jemputan of coz la KP Terengganu dan ramai lagi pegawai2 dan anggota yang terlibat. Kali ni IPD Kemaman adalah tuan rumah yang menganjurkan majlis berbuka puasa ini. Aku adalah salah seorang daripada wakilnya sebagai penanggah bagi majlis tersebut.

Aku bergerak ke sana dalam kul 5.30 pm. kena gi awal la sebab nak tolong aper2 yang patut. Majlis dibuat dalam dewan kediaman PDRM tu la. Sampai jek di sana aku tgk da banyak persiapan dibuat. aku ingat aku orang yang last sampai tapi rhupa2 nyer orang dekat pun datang lambat..per citer??

Kali ni tak banyak snap pic sebab mana nak dan..nak menghidang bagai, nak betul2 meja kerusi..kang marah lak orang lain yang nengok nyer..aku da pikir da kat sana nanti tak sempat punyer nak posing, so sebelum bertolak aku belasah posing dulu..heh heh..


preparation..
meja vvip
tetamu vvip..

helmet mengkaver pewut kay..

majlis selesai kira-kira selepas solat terawih tetapi aku terpaksa balik awal coz najwa tak berapa sihat. lagipun seharian tak jumpanya susu da bengkak2 da..balik dari majlis tu singgah jap umah abg ipar coz papa n najwa berbuka kat situ. lepas tu balik je umah terus aku ajak papa ke klinik coz nak sambung ubat najwa yang da abis..ni je la kisah tuk arini...........................


0 SUDI TAK?: