BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 2, 2010

Terjah Bazar Ramadhan (2 ari lepas daa)

Semalam kami satu family terjah ke bazar ramadhan tp ini entah ke berapa kali sebenarnya. Kali ni gatai tangan nak citer dalam blog ni..hikhik..Kat kemaman ni lauk pauk yang dimasak tak memenuhi selera aku sebenarnya tapi memandangkan tiada pilihan gue terpaksa la. hohoho..

Masa kitaorang pegi cuaca da tak berapa mengizinkan tapi klo tak pegi kang tak pasai-pasai lak makan roti kang!! papa cakap kita kuar la..mintak2 jangan jadi ribut ke apa ke seperti di melaka itu hari. So kitaorang gerak la nek kete walaupun destinasinya beberapa jengkal jek..so,layanz je la pic yang tak semengah ini..

ujan da lebat..on da way
tekun nyer papa!

erm..jadi la

nampak gemuk giler!!
meredah ujan..

Kitaorang beli apa2 yang patut jek..malas nak pusing2, berasak2 ngan orang ramai lagi, ngan lecah lagi..tak sampai setengah jam kita orang blah..

Tapi papa sempat lagi singgaj tepi sungai..konon2 nak tengok view, amik2 gambar..erm...layan je la
adik..naper masham jek muka?

papa control ayu..

Lepas amik2 pic sumer kitaorang blah la..nasi pun belum masak lagi ni..per citer??

0 SUDI TAK?: