BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 15, 2010

Musim ke?

Malam tadi adalah sejarah bagi najwa..suhu badan panas..teramat panas..demam + selsema + batuk..biasa kalo dia selsema dan batuk tak der la sampai demam-demam. maybe dia berjangkit dari mummy dia..aku da seminggu batuk dan selsema. cian plak kat najwa. malam tadi dia tak boley tido. asyik terjaga sebab tak selesa dengan hidung yang tersumbat. adakah ini musim nyer?ada musim erkk..

aku da standby air asam jawa untuk disapu kat kepalanya..sementara tunggu hari siang nak bawak dia gi klinik. so, tengah hari tadi bawak dia ke klinik kat bandar Chukai ni. asalnya nak singgah Poliklinik Leena Zeidi tapi tutup la plak..kat situ doktor baguss, soft spoken. terpaksa la pegi klinik lain yang dekat-dekat situ jugak.so klinik pilihan Klinik Nabilah..ok la tuu..

sebelum tu singgah makan dulu la..




 menu nasi ayam + nasi campur..nes ais 2 gelas..simple noh..
tengok si tecit tu..orang makan dia nak tido..erm..tak sihat maka tak lincah la dia..



 cian plak tengok dia..mujur bapak si baju biru tu dikategorikan bapak misali..cian anak..cian bapak..haha..
nak tunggu doktor rasa lama la plak. pewut ni da @#$%^& da..hehe..mintak papa tunggu la..nak gi toilet sat..lepas da tunai hajat tu tengok diaorang da tak der..owh, da masuk jumpa doktor la tuu..eh, suami dan bapak mithali kata kan..heh heh heh.

da jumpa dokter da
harap-harap anak mummy akan okey secepat yang mungkin..nak gi keje pong hati tak tenang..

0 SUDI TAK?: