BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 14, 2010

Oh Bungaku..

Pagi semalam nak siram bunga sebab da dua tiga ari tak bersiram. skang ni kan musim ujan jadi aku tak siram ari-ari la. cukup la dengan air ujan tu jer..kena tempias-tempias ujan tu pun da ok la tu..memandangkan semalam cuaca da ok jadi niat di ati nak siram ler tapi ku tengok bunga kesayangan da jadi ????.. alahai bungaku..

rasa skang da sampai kot masa nyer nak gugur..kalo ikut kata neng tu bunga ada musim..gugur dan akan berbunga semula. aku da beli baja tapi jenis air..sembur-sembur jer nanti..buruk bonar da aku tengok bunga tu..tambah-tambah lagi si daisy tu da jadi lembik-lembik da..bunga zubaidah plak sekejap layu sekejap segar..erm..nampak gaya ni dua-dua nak kiokk...selamat tinggal romeo..eh..eh..selamat tinggal bunga

 tengok la si zubaidah tu..aritu segar bugar..skang da melentok da..ishkk

si daisy ni plak da lembik sangat..tu kat tanganku tu..
tapi kan nak wat camner..da ajal dia..hikhik..tapi tak per, ado penawarnya...
..
..
..
taaaaddddddddaaaaaaaaa

ni dia baja yang aku guna..jenis air..sembur-sembur jer taw. lupa nak cakap, baja ni sesuwai jenis semua jenis bunga, sayuran, buahan dan macam-macam lagi..jimat..semua dalam satu..

0 SUDI TAK?: