BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 19, 2011

Diet dengan sengwich

Tajuk tak boleh blah..haha..malam ni aku kepingan nak makan sengwich..(sebenarnya da dua tiga ari tapi duk tahan2..haha)..ni nak kata diet tak jugak sebab petang tadi da bantai makan nasi sepinggan.hikhik..so, malam ni ada kerajinan yang terlebey skit..apa lagi tengok bahan sumer ada aku buat la walaupun ala kadar jer..

layan jer la pic ni..

roti gardenia
sardin dilenyek

bawang merah, timun,cili, limau nipis

campak jer dalam mangkuk sardin
pastu perah limau nipis..ikut korang la nak masam ke camner ke..haha..pastu leh la tempek di roti..

tadaaa..sangat simple..tapi kalo makan kenyang wei..hikhik

0 SUDI TAK?: