BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 18, 2011

Melaka-Part II

Sambungan holiday di Melaka..malas nak taip entry. tengok gambar je la..hehe

nak check out
posing di lobi otel sat..

kota A.Famosa

bernazar..suka2 jer

jumpa minah saleh, ajak bergambar..kat lua shantek dia..

last session
 kami kat situ sampai pukul 2 pm jer..pastu cabut ke rumah member papa..makan t.ari kat sana..fuhh fenat..

p/s: lenkali kalo gi lagi kena pakai sandal ke sneakers ker..sakit kaki den pakai hill..lupa nk bawak daa..

4 SUDI TAK?:

izan_cute said...

Salam rusz,

tq sudi bg kata2 semangat kat izan..izan hargai sgt2..rusz mcm tiup semangat yg kuat kat izan dgn komen tu..mekacih dear!~

-seronok jln2..tp kan,izan tak pernah pakai suar putih,tgk rusz pakai cantik je..pink putih,cantikkk

rusz said...

sy fhm izan sb my hby penah gi offshore gak..tp ni da staun xgi sb najwa kecik lg..tgu besar dulu katanya..ala,izan pn comey jer berfesyen..suar putih ni lawa dipakai tp nk jg susah tmbh2 lg ada si tecik ni..he

S.A.L.J.U said...

salam rusz
salam kenalan
aii kak izan..

rusz g melaka amacam...best kan.

dl melaka nga skg melaka sgt berbeza tau...mcm2 tempat leh g.

lg2 menyusuri sungai melaka...jgn melepas peluang klu g melaka.

heheheee...pasal seluar putih...sha pun xpenah pakai....xberani sbb peha dramstik....heheh

izan said...

rus,nk tanya,mmg dok kemaman ek..izan dulu pernah sebulan lebih dok kat hotel chukai kemaman tu ikot hasben g keje,masa tu kat KSB punya project.hari2 la mkn nasi kukus hehehe...