BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 25, 2011

Gemok ke berisi? ke berisi atau gemok..?

Mak aiihh..tajuk entry memang untuk diri sendiri ni. haha..skang ni aku gerun nak naik penimbang..kang terbalik penimbang tuu pulak..skang ni aku da mula rasa tidak selesa dengan keadaan fizikal aku nih..da rasa macam bulat jer..masa skolah menengah sampai masuk u tak penah berat badan aku cecah 60 kg lebey..paling2 koman pun 57 kg jer..

masa training di pulapol 3 taun lepas berat badan aku menten jerk..tapi orang lain bertambah kurus..giler2 kurus. ye la sebab training polis ni penat wei..asyik berlari2 jer keje nyer..takder makna nak feeling2 sinderella..bila da penat makan pun tak berapa lalu kan..tapi tu orang lain..aku tak, okeh..bagi aku makin aku penat berlari2 makin aku terasa lapar..kadang2 masa tengah berkawad tuu sempat lagi aku feeling2 lauk ayam masak lemak cili api yang tukang kantin masak tuu..haha, buruk lantak tau aku ni..tapi tak pe, masa tu menten 55 kg dengan ketinggian 165 cm..okeh!

sejak mula da keje ni la aku naik lemak sikit..sebab keje tak sepenat training..keje dalam ofis jer dan kadang2 ada gak kena keje luar..tak berpeluh langsung keje dalam ofis ni okeh..berekon plak tuu..masa bujang suka jogging tapi bila da ada anak ni sowii la wei nak berjoging ke apa ke..

ni pic terbaru;





double chin..isskkh
erm..nak wat camne..malam asyik makan..makan nasik okeh..ni papa punyer pasal la ni..nak temankan dia makan aku pulak yang termakan..wakaka..salahkan suami sendirik..alasan jer tuu..kesimpulannyer skang ni nak pulun kuruskan badan la...haha..agak2 berat aku skang berapa ek? 67 or 68 kg kot..tak ideal langsung..huhu

1 SUDI TAK?:

izan said...

takpe rus,tu tanda hati manyakkk senang hehehe...tp rus tinggi,kira takde la jatuh tahap gemuk..ok dah tu rasanya..kalau izan,mmg kena jaga bdn,kalau tak,mcm guni beras tumbuh kaki plak sbb katik hehehe