BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 28, 2011

Jalan-jalan Hirup Angin

A'kum...hii..
Lama tak apdet belog..bila da keje ni rasanya 24 jam tu tak cukup kan..kan..pastu plak banyak benda yang nak kena buat dalam sari dua ni..sampai tag kekawan pun tak sempat makcik nak terjah..huhu..

okeh..arini takder citer menarik yang nak dikongsikan cuma citer2 biasa sajer..semalam dapat jemputan ke kenduri sambut menantu adik kepada kawan my hby..haa..belit2 plak..kenduri kesyukuran sajor..tapi pegi jugak la sebab wajib pegi jika tak de aral kan..lagipun semalam kami semua cuti..daripada santai2 kat umah dengan keje yang tak penah abis, baik kami pegi kenduri sambil jalan hirup udara..tak der la stress sangat idup ni..tetiba..



kenduri ni kat kemasik..dalam setengah jam jer perjalanan dari umah aku ni..pastu siap makan dan jumpa tuan umah kami mintak diri la..da kenyang makan wat per lagi..wakaka..singgah jap kat pantai Kemasik..siyes uols pantai cantik giler..angin kuat da tak sepoi2 bahasa da..ombak pun kuat macam tsunami la plak aku tgk..hikhik




macam biasa la pic mummy lebey banyak dari najwa..haha..ekceli kat sini (pic atas) tak sesuwai kalo nak mandi..sebab ombak kuat giler kay..bahaya..tapi kalo nak mandi gak kita gi kat sebelah sana sikit (macam pic kay bawah ni)..




air pantai yang bersih..tapi aku tak suka mandi laut..sebab air masin..nanti mata jadi merah2, kulit itam2..hakhak..okeh tu ajer aktiviti semalam..

0 SUDI TAK?: