BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 26, 2010

Aktiviti Hari Kristmas

Pagi: bangun tido kemas umah, papa jemur baju dan hari ni tetiba aku terajin nak masuk coz kami tak keje..menu gulai ikan tongkol, ikan bakar, budu dan petai..heh heh

 ni bapak misali duk idupkan api
cara moden idupkan api



pastu dalam kul 2.30 pm kami gi ke tempat kenduri. member baik papa nak bertunang..dekat jer nga umah aku..
ini badariah..heh heh

member papa
majlis bertunang da ala2 kawin..ada pelamin bagai plak..tengok hantaran ni, meriahhh...perasan tak bekas letak barang2 tu? vase henglish style..i like u!..kalo muka tak malu rasa nak mintak jer..tapi muka i malu la plakk..haha.



 ni nasi aku..papa tak makan..kali ke-2 da ni makan..


okeh, lepas mintak permisi kami nak gerak ke umah biras aku plak..nak tengok dia bersalin. eh..balik tukar baju sat...kami kena gi ke Cheneh la coz dia berpantang umah mak dia..gi sekali dengan abang mat (abg my hby)..

umah abg ipar


pi satu kete jer..senang..

baby girl..Iffah Dianah Syuhada..perggh nama

masa lahir baby ni 3.96 kg..makk aii besar nyer..patut la kena ceaser...najwa 3.1 kg jer..tu pun doktor duk jangka cecah 3.8 kg..kuikui..lepas maghrib kami balik ke chukai ..singgah umah abg mat nak amik kete dulu. tapi sebelum tu kakak ipar suh makan nasi plak..tak tolak beb! rezeki..ni kali ke-3 aku makan. hehe..abis tu canner nak kurus..?

sekian aktiviti di hari Kristmas...

0 SUDI TAK?: