BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 17, 2010

My 1st GiveAway-Hanya Untuk Kamu

Sebenarnyer aku duk terpikir2 nak join ke tak GA ni..aku ni nama jer blogger tapi haram tak reti benda2 cenggini nih..blogger suam2 kuku katakan. tapi bila pikir lebey2 teringin gak nak join. maka GA anjuran puan izan ni aku sahut dengan besar ati nyer..pestaim ni taw join benda ni..

ekceli izan ni aku kenal dalam blog la..jujur aku katakan dia adalah blogger ke-2 yang aku kenal..blog dia akan aku terjah bila aku buka lappy ni..dulu aku silent reader jer tapi sejak kes lappy aku tak leh upload pic tu aku berani mesej izan ni..masa tu takut gak kan kot2 dia tak reply mesej aku tu..tapi alhamdulillah dia tolong aku sekadar yang termampu..ingatkan dia sombong..hehe..rhuper2 nyer baik ati dia duk melayan soklan aku yang ntahperkebendenyer tuu..

aku suka baca blog dia sebab dia pandai tang mekap2 tuu..aku pun suker mekap tapi sekadar biasa2 jer! jauh sekali kalo nak jadi mak andam ni..terketar2 nak mekapkan orang..kalo pasal produk kecantikan yang terbaru yang terbest di pasaran dia expert..bukan puji taw!satu lagi kalo pasal fesyen tudung ni dia laju jer..aku rasa kalo dia bukak bundle tudung pun mesti meriah kan..kan..sebab da berlambak tudung dalam lemari dia tuu..kalo nak sedekahkan aku pun leh gak yang taknak pakai tuu..hikhik..

haa..so korang jom la sama2 kita join GA izan ni..mana taw menang kan. dapet la frame gambo yang kiut tuu..nak tak?

  • Copy banner di atas,masukkan ke dalam entry GA anda serta linkkan ke blog izan.
  • Jadi follower blog dia
  • Buat satu entry ringkas sahaja untuk GA ini.
  • Letak juga banner ini di sidebar dan linkkan ke blog dia. 
  • Tag 2 orang rakan blogger anda.
  • Jangan lupa dropkan link anda di kotak komen entry GA dia yer..
senang jer nak join..eceh..berlagak pandai haku nih..masa panjang lagi. tarikh tutup penyertaan pada 11 JANUARI 2011. nak taw adiah tak??jom...


best gak kalo dapat nih..so, aku nak tag:
-gadiskampung
-http://englishdecomania.blogspot.com

hehe..jangan mare taw!

1 SUDI TAK?:

~izan~ said...

salam,wah...jenuh membaca entry GA ni..setakat ni rusz la paling pjg taip psl GA ni hehe...tq sudi join.semua dah ok..dan good luck yer!~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers