BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 8, 2010

Rambut saya da panjang!

Seminggu ni aku baru perasan rambut si najwa da tak pacak lagi..rambut depan dia da cecah kening..lurus dan lembut jer. biasa nyer pacak macam papa dia gak..bila kuar gi mana-mana pasti orang akan tegur..'eh..ni baby boy kan?'..hikhik..cian sungguh anak mummy yang tomei ni dikatakan boy plak..disebabkan rambut yang pacak tu ramai yang anggap najwa boy..tak per la..tak kisah..aiman tak kisah..eh..eh..najwa tak kisah..

so, bila rambut dia da panjang aku berangan la nak kasi nampak dia cun bukan smart taw! maka..oleh itu..aku pun beli getah minyak yang kalerful tuh..so, try ikat tapi gaya pacak gak..hehe..




haa..amik ko! snap banyak-banyak..bukan aper, bukti tuu..hehe..saper-saper jangan jeles ek sebab rambut saya da panjangggg....gagaga..

0 SUDI TAK?: