BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 30, 2010

Vase munga henglish

Assalamualaikum...
Lama tak apdet belog..langsung tak on lappy coz najwa demam teruk..teruk dari kebiasaan..da 4 ari dia demam dan batuk2 yang teruk. dalam 4 ari tu da 2 kali aku bawak gi spital/klinik..mungkinkah nak kena cikenpox?denggi? Ya Allah jauhkan lah semua itu...

okeh, nak citer vase aku da sampai..isnin diposkan dan selasa da ada dalam dakapan aku da pun..beli mana?biasa la dari sini..aku 'cop' da lama tau..hehe..

ni kes tak nyempat2 la tu..dalam kotak tu ada vase 2 buah, stiker 3 jenis dan free gift telur berkaki..tq yer cik puan rose sebab sudi kasik free gift kat saya..eceh, sopan giler ayat tu..dan aku letak vase tu kat....

wat sementara letak kat sini dulu..sebab rasanyer tempat ni jer yang paling selamat dari dicerobah najwa..hehe..bunga tak carik lagi..tunggu la dulu..pencarian akan bermula..kuikui...eh..eh..pintu kabinet terpaksa di ikat..biasa la si tecik tu asyik bukak katup jer pintu tu..

0 SUDI TAK?: